Lasersko lečenje gljivične infekcije nokta

Problem: Gljivična infekcija nokta
Rešenje: Lasersko lečenje gljivične infekcije nokta

Gljivična infekcija nokta česta je pojava koja započinje kao bela ili žuta tačka ispod nokta, da bi se kasnije proširila i dovela do diskoloracije, zadebljanja i raspada nokta. Može zahvatiti više noktiju. Ukoliko je infekcija blaga i ne izaziva probleme, tretman nije potreban. Međutim, ako su notki zadebljali i bolni, obavezan je odlazak kod lekara.

Sledeći simptomi mogu ukazati na gljivičnu infekciju. Obratite pažnju na to da li su vam nokti

• zadebljali
  • postoje beličasto-žućkaste diskoloracije
  • krti i lomljivi
  • izgubili su oblik
  • stopala imaju neprijatan miris

Problem gljivične infekcije nokta može biti uporan i teško izlečiv, pa se posebno preporučuje metoda laserskog lečenja. Ravnomerno zagrevanje dubokih struktura nokatne ploče uništava gljivice, nakon čega imunološki procesi organizma regenerišu to mesto i raste zdrav nokat.

Kako se tretman izvodi, koliko dugo traje i koliko je tretmana potrebno saznajte ovde >>.

Depilacija

Koji su najčešći razlozi za lasersku epilaciju? Kako izgleda tretman?