Rozacea i pozadinsko crvenilo – laserska terapija

PROBLEM: Rozacea i pozadinsko crvenilo
REŠENJE: Laserska terapija rozacee i pozadinskog crvenila

Rozacea je stanje kože koje karakteriše crvenilo, najčešće u središnjem delu lica, prošireni krvni sudovi, a u nekim slučajevima i male ciste koje podsećaju na akne, kao i suvoća očiju i osetljivost određenog dela kože. Reč je o hroničnom, upalnom stanju kože koje se češće javlja kod osoba svetle puti, a koje u velikoj meri narušava i kvalitet života i samopouzdanje. Istraživanja pokazuju da čak 52 odsto osoba koje se suočavaju sa ovim problem izbegava susrete sa ljudima, dok 30 odsto njih ˗ kada se stanje pogorša ˗ izostaje i sa posla.

Tačni uzročnici ovog stanja nisu utvrđeni, ali poznato je da nekoliko činilaca ima i te kako veliki uticaj: genetika, hormonski poremećaji, kao i poremećaji cirkulacije, sunčevi zraci, visoke i niske temperature, određeni lekovi i prisustvo bakterija i parazita (Demodex foliculorum).

Šta je rešenje? Najvažnije je rozaceu držati pod kontrolom, a u tome vam može pomoći terapija Nd:Yag laserom koja efikasno ublažava simptome ovog stanja: crveni odsjaj, svrab, pečenje i suvoću kože. Detaljnije informacije o tretmanu saznajte ovde >>>.

Laserski piling

Zašto je laserski piling odličan za mušku kožu? Kako deluje i koje su prednosti?

Laserska terapija kapilara

Šta su prošireni kapilari? Na kojim regijama se najčešće pojavljuju? Šta uzrokuje ovaj problem i pomoću kojeg lasera se on najefikasnije tretira?