Izostanak menstruacije

Šta je upala grlića materice i kako se leči?

Imam 37 godina i dijagnostikovana mi je upala grlića materice. Moji siptomi bili su peckanje, iritacija i često neizdržljiv svrab. Interesuje me o kakvom oboljenju je reč, kako se leči i kako nastaje? Da li ovo oboljenje može da utiče na začeće?

Poštovana,

Opisani simptomi – peckanje, svrab i iritacija spoljnjih polnih organa i vagine najčešće su rezultat neke infekcije. U cilju postavljanja dijagnoze i dobijanja uvida u uzrok infekcije potrebno je uraditi bakteriološki bris vagine i grlića, i eventualno ga dopuniti brisevima na mikoplazmu, ureaplazmu i hlamidiju.

Do dobijanja nalaza može se krenuti sa terapijom vaginaletama širokog spektra dejstva, a nakon dobijanja rezultata daje se terapija shodno uzročniku, kako vaginalete tako i spoljni krem. Infekcija može da utiče na začeće u smislu da smanji mogućnost, ali se lako i brzo leči, tako da se može jednostavno izlečiti pre začeća.

Laserski tretman Fotona 4D

Šta je laserski tretman 4D? Koji su efekti? Koji se laseri koriste? Koliko traje oporavak? Pogledajte video…

Laserska nega nogu i stopala

Kako se osloboditi gljivica na noktima? Kako bradavice? Šta uklanja proširene kapilare? A žuljeve? Kako do glatkih nogu bez dlaka?